PR-cikk marketing – online szolgáltatás

Cikkmarketing szolgáltatás otthonról

PR-cikk marketing infraMint ismeretes, weboldalak leghatékonyabban külső hivatkozások segítségével juttathatók előbbre a kulcsszavas találati oldalakon (SERP). A szaknyelvben ezt a folyamatot hívják linképítésnek. Mivel ez a leggyakrabban úgy valósul meg, hogy publikált cikkekbe kerülnek a visszautalások (backlink formájában), és mivel mindez online szolgáltatás keretében történik, így cikkmarketing tevékenységről beszélhetünk. Biztonságosnak ítélik ezt a módszert mind a webtechnikákkal foglalkozó szakértők, mind a megbízást adó honlaptulajdonosok.

Legtöbbször keresőmarketing ügynökségek vagy SEO-szakemberek vállaljék ilyen megbízások teljesítését, de

a cikkmarketing munka nagyszerű otthoni vállalkozás is lehet.

Eredetileg a PR-cikkek iránti igény arra irányult, hogy a publikációk nagyobb forgalmat irányítsanak a célzott webhelyekre, ezzel jellegzetes online jelenlétet hozzanak létre a vállalkozások számára. Minden megjelentetett szöveg üzenetet volt az új ügyfelek bevonására. Teljes iparág szerveződő a minőségi tartalom létrehozása és értékesítése körül.

Később a folyamat célja annyiban módosult, hogy a cél nem a forgalomterelés, hanem maga a linkelhelyezés lett. Egyértelművé vált, hogy ennek helyezésjavító hatása van. És ha egy honlap pozíciója javul a Google organikus találati rangsorában valamely keresett kulcsszóra nézve, no, az hoz igazán sok kattintást.

Cikket, webszöveget írni és megjelentetni: kényelmes otthoni munka számodra is, ha van fogalmazókészséged és és néhány cikkgyűjtő portálod, marketingblogod.

Hogyan végezd ezt a munkát?

Tippek, tanácsok PR-cikk-marketinghez

Tájékozottság, naprakészség. Ha eredményes szeretnél lenni, tarts lépést a cikkekben érintett iparág trendjeivel, hogy naprakész maradj és javítsad az általános vásárlói elégedettséget. Írás előtt próbálj meg minél több cikket elolvasni, amelyek az üzleti élethez kapcsolódnak. megérted, hogy egyes aktuális események hogyan befolyásolják a megbízód termékének vagy szolgáltatásának megvásárlását.

Türelem, kitartás. Fontos, hogy türelmes legyél a cikkmarketing taktikák alkalmazásakor. E munka nem úgy hoz eredményt, mint a gyorsabb online hirdetés. Hónapokig tarthat, amíg munkád hatással lesz a weboldal forgalmára. Ez hosszú távú stratégia; forgalomnövelő hatásai a kezdeti erőfeszítések megtétele után még sokáig kamatoznak.

Visszajelzés, reakció. Kérd meg olvasóidat, hogy adjanak visszajelzést. Ajánlj kedvezményt vagy ingyenes mintát cserébe. Online lehetőséget biztosíts számukra, hogy megosszák ötleteiket veled. Az emberek szívesen adnak visszajelzést. Neked is kedvez, ha ötleteket kapsz a marketing taktikájának fejlesztésére. Így cikkeid jobban megfelelnek az olvasóknak.

Címek, nevek. Használj konkrét termékneveket a címekben. A cikk címe tömören írja le, mit várhat az olvasó szövegedtől. Nem túl jó cím, ha csak ezt írod: Infrafűtés otthon. Jobb: Rezsiköltséget takaríthatsz meg infra sötétsugérzóval otthonodban.

Kulcsszóhasználat. Hatékonyabbá teheted munkád, ha a cikkedet egyetlen kulcsszóra összpontosítod, de egészítsd ki long tail elemekkel. Pl.: az energiatakarékos infrafűtés előnyei. Így a cikk könnyen megtalálható lesz a tartalomkeresések során, ami növeli a forgalmat és közvetve az eladásokat is.

Pénzkeresés SEO-szolgáltatással

A keresőoptimalizálás (SEO) keretében végzett cikkmarketing segítségével tisztességes jövedelemhez juthatsz. De mindenképpen tudnod kell, milyen lépések és módszerek hasznosak a gyakorlatban. Akár professzionális keresőmarketing munkára vágysz, akár saját készítésű projektként szeretnél szeretnél sikeres lenni, a tanácsadást fogadd el.

Tudd: bár voltaképp a cikkmarketing a reklám egyik formája, de célja a web világában a Google helyezés javítás. Ha cikkeidet ágazatspecifikus webhelyeken közzéteszed, effektivitásuk jelentős lesz. Ezt megbízóid anyagilag honorálni fogják.

Bővebben: Cikkmarketing technikák a SEO-ban

Szólj hozzá!