Webáruház vagy más szolgáltatás indítása

Tisztában kell lenned azzal, hogy online szolgáltatásod minden minden mozzanatát a kibertér nem látható sztrádáján és mellékútjain hajtod végre. Ha fiatal vagy, akkor ebben nagyon jól érezheted magad. Ha idősebb vagy, ez ijesztő lehet számodra. Akárhogy is adódik, ha webáruházat indítottal és abban például laptopalkatrészeket értékesítesz, akkor vállalkozó szellemű vagy. Az alábbi tippek és tanácsok segíthetnek eligazodni az online szolgáltatások világában. A siker elérése érdekében érdemes lehet néhányat megfogadnod.
Online kapcsolat az ügyféllel, vásárlóval
Bármi is legyen vállalkozásod, az online marketing legfőbb attribútuma egy weboldal. Annak érdekében pedig, hogy ügyfeleid elégedettek legyenek, mindenképpen létre kell hoznod egy kapcsolattartási oldalt. Könnyűvé kell tenned ennek megtalálását (pl.: főmenü, első link). Nincs annál bosszantóbb a webhely látogató számára, mint ha kérdést szeretne feltenni egy termékről (pl. memóriakártya) vagy szolgáltatásról (akkucsere), és nincs egyértelmű eligazítás arról, hogyan lehet ezt megtennie.
Az internetes marketing túlmutat magán az interneten. Személyes kapcsolatokat építő konferenciákat lehet szervezni az online szolgáltatások kínálatáról, így a marketing mint nagyszerű eszköz átlép az offline szférába.
Online áruházak esetében alkalmazz visszajelzési stratégiát. Legyen egy fórum, topik vagy FB-profil, ahol vevőid kifejezhetik elégedettségüket. Például: